Tcdk’s Weblog

Kort Opdatering d. 7 sep. 2008

Posted on: september 7, 2008

Så er jeg her igen, med lidt nye opdateringer.

Sommerferien er ovre, og vi starter hårdt ud på uni. Første uge laver vi ingen ting.
Til gengæld har jeg 67 sider for i IT og Læring, og 20 sider for i Logik og Information, til imorgen. ^^

Ja til dem som ikke skulle vide det, så er jeg startet på Syddansk Universitet i Kolding, på Bachelor uddanelsen i “Informationvidenskab”.
Mange har spurgt til hvad man bliver der. Det kan folk læse her: http://www.sdu.dk/information_til/studerende_ved_sdu/din_uddannelse/informationsvidenskab_bachelor/jobmuligheder.aspx

Ud over at være startet på et psykopat-studie med mange lektier og ingen timer, hvad er der så sket?
Tjo… Har fået leljlighed i Kolding. Skovvejen 20, kld. tv, som jeg overtager her d. 15

Det var en kort opdatering, med ting som folk allerede ved… Det er noget lort, enig, håber det bliver bedre næste gang

Skriv en kommentar


  • Ingen
  • joeythefreak: Jes Jes bror mand, nå må vi jo lige se ad med den der kæmpe bankkonto : b
  • LC: RESPEKT for den der trench coat der !!! :D (Jeg måtte bare lige ud med det udbrud der :P) Ellers ganske nice ønsker - Skynder mig at kigge dybt
  • marianne: nej heldigvis til gengæld blæser her tit en bette vind .... og så er her skidekoldt :-)

Kategorier